Popularne posty

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wystrój

Hejooo...
Jak tam święta ???U mnie spoko.
Dzisiaj siedziałam i patrzałam na swój pokój i pomyślałam, że jednak w mój układ mi się znudził postanowiłam więc iż go zmienię.Wzięłam kartkę i zrobiłam projekt posługiwałam się też trochę internetem i nawet mi to wyszło, ale mogę to wypróbować w praktyce dopiero jutro ponieważ dziś są święta więc nie wypadało by sąsiadą szurać nad głową.Jestę bardzo zadowolona bo wydaje mi się, że będzie jakby więcej miejsca w pokoju.Plan może się udać.Odrazu poprawił mi się chumor po skończeniu ale najlepsze to dopiero jutro.
A może wam się znudziło ułożenie mebli w waszym pokoju i chcecie to zmienić, skonsultujcie się z waszymi rodzicami/prawnymi opiekunami, może coś razem wymyślicie :)
Mojej mamie też ten pomysł się bardzo spodobał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz